MediaAW: Tema digitala läsvanor - Adviser
MediaAW: Tema digitala läsvanor

MediaAW: Tema digitala läsvanor

Kan digital läsning driva printaffären?

Sveriges Tidskrifter, Readly och Adviser bjuder in till After Work den 3 oktober. Lyssna på spännande trendspaningar och panelsamtal på temat digitala läsarvanor.
Readly presenterar sin senaste rapport om digitala läsvanor för magasin. Om hur data från digital läsning kan utveckla magasinens affär.
Det blir spännande insikter blandat med mingel, god dryck och något gott att äta.

 

The Readly Report
Förra årets undersökning visade att svenska Readly-användare läste 19 miljoner digitala magasin. Hittills har den ökat år för år, vilket är i linje med en större trend inom digital streaming som innefattar musik, tv och böcker. Rapporten är en analys av Readlys största marknader.
Nu presenteras årets siffror. Rapporten kommer inte bara ge insikter om vad man läser i Sverige utan har ett globalt perspektiv på digitala läsvanor av magasin.
Daniel Hamrin, Innehållschef på Readly i Sverige.

 

Hur får vi en hållbar magasinsaffär framåt?
Panelsamtal med branschpersoner modererat av Kerstin Neld, Sveriges Tidskrifter

 

DATUM & TID
3 oktober 17:00 – 19:00

PLATS
Readlys kontor, Kungsgatan 17, Stockholm

Kan digital läsning driva printaffären?

Sveriges Tidskrifter, Readly och Adviser bjuder in till After Work den 3 oktober. Lyssna på spännande trendspaningar och panelsamtal på temat digitala läsarvanor.
Readly presenterar sin senaste rapport om digitala läsvanor för magasin. Om hur data från digital läsning kan utveckla magasinens affär.
Det blir spännande insikter blandat med mingel, god dryck och något gott att äta.

 

The Readly Report
Förra årets undersökning visade att svenska Readly-användare läste 19 miljoner digitala magasin. Hittills har den ökat år för år, vilket är i linje med en större trend inom digital streaming som innefattar musik, tv och böcker. Rapporten är en analys av Readlys största marknader.
Nu presenteras årets siffror. Rapporten kommer inte bara ge insikter om vad man läser i Sverige utan har ett globalt perspektiv på digitala läsvanor av magasin.
Daniel Hamrin, Innehållschef på Readly i Sverige.

 

Hur får vi en hållbar magasinsaffär framåt?
Panelsamtal med branschpersoner modererat av Kerstin Neld, Sveriges Tidskrifter

 

DATUM & TID
3 oktober 17:00 – 19:00

PLATS
Readlys kontor, Kungsgatan 17, Stockholm

Se fler av våra kundcase

Vill du utveckla din affär?

Kontakta oss så berättar vi mer.

Genom att klicka på “Skicka” ger du samtycke till att vi sparar och använder dina personuppgifter i enlighet med vår integritetspolicy.

Adviser Sales Nordic AB

Adviser är en del av Another Media Group, en företagsgrupp med en gemensam vision att skapa möjligheter för människor, företag och varumärken att växa.