10.22.2018

Adviser och Sveriges Tidskrifter i långsiktigt samarbete

Nu utvecklar och fördjupar vi på Adviser vårt samarbete med Sveriges Tidskrifter.

Frågor? Kontakta oss

Kontakta oss

  • June Stenmark
  • Project Manager Adviser Studio
  • june@adviser.se
  • +46 72-050 24 40

– Vi gör den största satsningen någonsin, på branschen och våra prioriterade målgrupper. Adviser är inte längre ett säljbolag bland andra säljbolag, vi är en partner för medieägare, medieköpare och annonsörer, säger Rasmus Thomsen, VD på Adviser. Vi kan göra skillnad i vad vi tillför för värde i deras vardag och för deras affär med vår verktygslåda för medieägare, fortsätter han.

Samarbetet innebär dels att Adviser går in som sponsor till Tidskriftsdagen under två år samt genomför andra aktiviteter såsom gemensamma seminarier, event och workshops för Sveriges Tidskrifters medlemmar.

– Vi är verkligen glada att Adviser är vår huvudsponsor på Tidskriftsdagen och ser fram mot ett långsiktigt samarbete, säger Kerstin Neld, VD på Sveriges Tidskrifter och fortsätter: Adviser har en bred erfarenhet av 360-tänk och jobbar redan tillsammans med flera av våra medlemmar för att framtidssäkra deras intäkter.

Adviser har i snart tjugo år arbetat med att utveckla och optimera intäkter för medieägare och har gått från ett säljbolag med annonser och kreativa koncept till en grupp av flera bolag som genom ett nära partnerskap utvecklar relationen mellan medieägare, deras målgrupp och medieköpare. Allt för att skapa en optimerad och framtidssäkrad affär.

Om Adviser

Vi har sedan starten haft som mål att alltid göra skillnad för medieköpare och för våra uppdragsgivare. Vi brinner för medieförsäljning och älskar att skapa lösningar som ger effekt för våra samarbetspartners.

Vi tror på att göra skillnad och kallar det för 360-tänk.

Läs mer om vad vi gör
Aktuellt
2020-04-24

Inställd MediaAW i maj

Av förklarliga skäl har vi i samråd med Sveriges Tidskrifter beslutat att ställa in vårens MediaAW som skulle ägt rum 7 maj. Istället hoppas vi på ljusare tider och siktar på att kunna genomföra höstens MediaAW den 3 september. Hoppas vi ses då! Ta hand om er.

Läs mer

Se fler nyheter