09.27.2019

Bonytt väljer Adviser

I oktober lanseras den nya sajten Bonytt, som är en marknadsplats för nyproducerade bostäder. Nu står det klart att Adviser kommer att ansvara för försäljningen.

Frågor? Kontakta oss

Kontakta oss

– Vi är glada över att ha med oss just Adviser på den här resan. Med sin djupa kunskap och erfarenhet kan de hjälpa Bonytt att växa och bli en aktör att räkna med. Jag är övertygad om att vår sajt kommer att bli en attraktiv plats för företag att synas på och hos Adviser är annonsörerna i trygga händer, säger Daryoush Delfi, vd på Bonytt.

Dialogen mellan de båda bolagen har pågått sedan i våras och man har nu landat i ett avtal som ger Adviser ensamrätt på annonsförsäljningen.

– Jag känner starkt förtroende för Delfi och tände genast på idén om att skapa Sveriges största bostadssajt för nyproduktion. Bonytt erbjuder en intressant tjänst som vi ser stora möjligheter med, så vi vill gärna haka på. Det känns spännande att få vara med om att starta någonting helt nytt och utmana den traditionella marknadsföringen av bostäder, berättar Rasmus Thomsen, CEO på Adviser.

Det har varit viktigt för Daryoush Delfi att de båda företagen går in i samarbetet med en ömsesidig tillit:

– Jag har fått ett mycket gott intryck av Adviser och personerna som arbetar där. Vi har känt förtroende för dem sedan dag ett. Men något som varit avgörande för mig är att de även tror på oss och vår idé. Att vi går in i det här tillsammans.

Ansvarig säljare hos Adviser blir Josefine Blomquist, kontakta henne på josefine@adviser.se om ni vill veta mer.

Om Adviser

Vi har sedan starten haft som mål att alltid göra skillnad för medieköpare och för våra uppdragsgivare. Vi brinner för medieförsäljning och älskar att skapa lösningar som ger effekt för våra samarbetspartners.

Vi tror på att göra skillnad och kallar det för 360-tänk.

Läs mer om vad vi gör
Aktuellt
2019-10-01

Adviser deltar i Breakit Impact Challenge

Breakit Impact Challenge är en digital utmaning med syftet att göra det nya näringslivet klimatsmart. De deltagande företagen har 30 dagar på sig att ställa om sin verksamhet så att den blir klimatsmart - och vi på Adviser har givetvis antagit utmaningen.

Läs mer

Se fler nyheter