03.25.2019
- Det är extremt viktigt med gemensamma mål. Och att alla kan skriva under på målen. Sätt upp återkommande affärsmöten, där sälj, marknad och redaktion tillsammans driver affären mot de uppsatta målen och kan hållas ansvarig för sina insatser, förklarar Sebastian Tibbling, affärsutvecklingschef på Adviser.
Lyssna på senaste podden här.
Har du missat de två första delarna av vår säljskola?
Här kan du hitta dem och flera andra intressanta poddavsnitt från Sveriges Tidskrifter.
Vi har sedan starten haft som mål att alltid göra skillnad för medieköpare och för våra uppdragsgivare. Vi brinner för medieförsäljning och älskar att skapa lösningar som ger effekt för våra samarbetspartners.
Vi tror på att göra skillnad och kallar det för 360-tänk.
Läs mer om vad vi görBreakit Impact Challenge är en digital utmaning med syftet att göra det nya näringslivet klimatsmart. De deltagande företagen har 30 dagar på sig att ställa om sin verksamhet så att den blir klimatsmart - och vi på Adviser har givetvis antagit utmaningen.
Läs mer