11.11.2015

Hemslöjd vinner Svenska Publishing-Priset för fjärde året i rad!

Frågor? Kontakta oss

Kontakta oss

Sedan början av 1990-talet har Populär Kommunikation delat ut Svenska Publishing-Priset för lovvärd redaktionell kommunikation och marknadskommunikation.


Svenska Publishing-Priset är Sveriges mest heltäckande kommunikationstävling och omfattar alla etablerade former av kommunikation. Juryn bedömer hela den tävlande produkten - inte bara designen.


För fjärde året i rad kammar tidningen  Hemslöjd priset i kategorin facktidningar. Detta år med motiveringen:

För en unik tidning som väcker nyfikenhet och skaparlust.


Om Adviser

Vi har sedan starten haft som mål att alltid göra skillnad för medieköpare och för våra uppdragsgivare. Vi brinner för medieförsäljning och älskar att skapa lösningar som ger effekt för våra samarbetspartners.

Vi tror på att göra skillnad och kallar det för 360-tänk.

Läs mer om vad vi gör
Aktuellt
2019-10-09

Adviser blir partner till Årets Nätängel

Adviser går in som partner till Årets Nätängel och delar ut priset för Årets Nätängel Media.

Läs mer

Se fler nyheter