02.19.2020

LRF Media ökar i räckvidd!

När Kantar Sifos statistik för tredje perioden 2019 presenterades igår stod det klart att LRF Medias varumärken ATL, Land och Land Lantbruk ökat sin totala räckvidd under perioden!

Frågor? Kontakta oss

Kontakta oss

Senaste Orvesto-undersökningen visar att ATL, Land Lantbruk och Land ökar sina digitala räckvidder under perioden – samtidigt som man går mot branschtrenden och ökar räckvidden även för printupplagorna* av tidningarna (jämfört med samma period föregående år).  

  • ATL ökar med 16% och har nu en total räckvidd på 165 000 personer!
  • Land ökar 24% och når nu totalt knappt en halv miljon människor!
  • Land Lantbruk ökar 20% och når nu totalt 221 000 personer!

Är du intresserad av att annonsera i LRF Medias varumärken? Läs mer om varumärkena här.

* i printupplagan ingår även e-tidningen

Om Adviser

Vi har sedan starten haft som mål att alltid göra skillnad för medieköpare och för våra uppdragsgivare. Vi brinner för medieförsäljning och älskar att skapa lösningar som ger effekt för våra samarbetspartners.

Vi tror på att göra skillnad och kallar det för 360-tänk.

Läs mer om vad vi gör
Aktuellt
2020-03-30

Idrottarens verktygslåda

Paula är vår starkaste medarbetare! Hon jobbar inte bara som säljare på Adviser utan är också medlem i svenska landslaget i styrkelyft. Här är Paulas fem bästa tips på saker hon lärt sig under sin idrottskarriär som hon också har nytta av i arbetet.

Läs mer

Se fler nyheter