09.04.2019

MediaAW: Tema digitala läsvanor

Kan digital läsning driva printaffären?

Frågor? Kontakta oss

Kontakta oss

Sveriges Tidskrifter, Readly och Adviser bjuder in till After Work den 3 oktober. Lyssna på spännande trendspaningar och panelsamtal på temat digitala läsarvanor.
Readly presenterar sin senaste rapport om digitala läsvanor för magasin. Om hur data från digital läsning kan utveckla magasinens affär.
Det blir spännande insikter blandat med mingel, god dryck och något gott att äta.

The Readly Report
Förra årets undersökning visade att svenska Readly-användare läste 19 miljoner digitala magasin. Hittills har den ökat år för år, vilket är i linje med en större trend inom digital streaming som innefattar musik, tv och böcker. Rapporten är en analys av Readlys största marknader.
Nu presenteras årets siffror. Rapporten kommer inte bara ge insikter om vad man läser i Sverige utan har ett globalt perspektiv på digitala läsvanor av magasin.
Daniel Hamrin, Innehållschef på Readly i Sverige.

Hur får vi en hållbar magasinsaffär framåt?
Panelsamtal med branschpersoner modererat av Kerstin Neld, Sveriges Tidskrifter

Anmäl dig till eventet här - OBS! Begränsat antal platser!

DATUM & TID
3 oktober 17:00 - 19:00

PLATS
Readlys kontor, Kungsgatan 17, Stockholm

Om Adviser

Vi har sedan starten haft som mål att alltid göra skillnad för medieköpare och för våra uppdragsgivare. Vi brinner för medieförsäljning och älskar att skapa lösningar som ger effekt för våra samarbetspartners.

Vi tror på att göra skillnad och kallar det för 360-tänk.

Läs mer om vad vi gör
Aktuellt
2020-02-19

LRF Media ökar i räckvidd!

När Kantar Sifos statistik för tredje perioden 2019 presenterades igår stod det klart att LRF Medias varumärken ATL, Land och Land Lantbruk ökat sin totala räckvidd under perioden!

Läs mer

Se fler nyheter