11.11.2020

Mediekoncernen Adviser blir Another Media Group

För att göra det tydligare vem som gör vad och vem man ska vända sig till, har mediekoncernen Adviser - där Adviser Sales ingår - genomfört en rebranding av bolagen.

Frågor? Kontakta oss

Kontakta oss

För att tydliggöra sina erbjudanden och kompetenser omvandlas nu bolagen inom mediekoncernen Adviser till Another Media Group. För bolagets uppdragsgivare innebär rebrandingen att det blir tydligare vem som gör vad och vilket bolag man kan vända sig till för specifika kompetenser. För koncernens medarbetare blir det enklare att utveckla och fokusera på respektive specialistområde.

– När jag startade Adviser Försäljning för 20 år sedan var det få i branschen som förstod vilken transformation vi hade framför oss, säger Rasmus Thomsen VD för Another Media Group och Adviser Sales. Vår vision ”att skapa förutsättningar för kvalitetsjournalistik” är forfarande lika aktuell. Däremot har kundernas behov förändrats mycket sedan dess.

Läs hela pressmeddelandet på Another Media Groups hemsida.

Om Adviser

Vi har sedan starten haft som mål att alltid göra skillnad för medieköpare och för våra uppdragsgivare. Vi brinner för medieförsäljning och älskar att skapa lösningar som ger effekt för våra samarbetspartners.

Vi tror på att göra skillnad och kallar det för 360-tänk.

Läs mer om vad vi gör
Aktuellt
2020-10-14

Välj svenska medier och publicister!

Att det är tuffa tider för mediebranschen har ingen missat. Samtidigt har behovet av trovärdig information och kvalitetsjournalistik ökat. Som annonsköpare har du chansen att göra stor skillnad!

Läs mer

Se fler nyheter