06.27.2018

Nytt case med Mitsubishi

I samarbete med Mitsubishi och mediebyrån Bizkit Havas tog vi på Adviser fram ett effektformat som både visuellt och genom engagerande element bjuder in målgruppen att interagera med formatet.

Frågor? Kontakta oss

Kontakta oss

- I dialog med Adviser så sökte vi efter ett effektformat i kombination med rörligt budskap mot en relevant målgrupp för Mitsubishis bilmodell L200, kampanjen blev mycket lyckad på många sätt och togs emot väldigt positivt av Allabolags användare, säger Stefan Elfving, Publishing Account Director på mediebyrån Bizkit Havas.

Ta del av hela caset här!

Om Adviser

Vi har sedan starten haft som mål att alltid göra skillnad för medieköpare och för våra uppdragsgivare. Vi brinner för medieförsäljning och älskar att skapa lösningar som ger effekt för våra samarbetspartners.

Vi tror på att göra skillnad och kallar det för 360-tänk.

Läs mer om vad vi gör
Aktuellt
2020-02-19

LRF Media ökar i räckvidd!

När Kantar Sifos statistik för tredje perioden 2019 presenterades igår stod det klart att LRF Medias varumärken ATL, Land och Land Lantbruk ökat sin totala räckvidd under perioden!

Läs mer

Se fler nyheter