04.02.2019

Ska vi satsa på programmatisk försäljning?

Programmatisk handel växer snabbt och fler och fler jobbar med att samla data, bygga smarta segment och lägga till olika AI-funktioner för att kunna driva en bättre affär. Men hur börjar vi? Och när ska vi satsa på programmatisk försäljning?

Frågor? Kontakta oss

Kontakta oss

  • June Stenmark
  • Project Manager Adviser Studio
  • june@adviser.se
  • +46 72-050 24 40

Affärsutvecklingschef Sebastian Tibbling tacklar ett av mediebranchens stora frågetecken i detta avsnitt av Tidskriftspodden.
Lyssna här.

Har du missat de tre första delarna av vår säljskola?
Här kan du hitta dem och flera andra intressanta poddavsnitt från Sveriges Tidskrifter.

Om Adviser

Vi har sedan starten haft som mål att alltid göra skillnad för medieköpare och för våra uppdragsgivare. Vi brinner för medieförsäljning och älskar att skapa lösningar som ger effekt för våra samarbetspartners.

Vi tror på att göra skillnad och kallar det för 360-tänk.

Läs mer om vad vi gör
Aktuellt
2020-04-06

Välj svenska medier och publicister!

Vi står just nu inför föränderliga tider, där stor osäkerhet råder. Utmaningarna som vi nu står inför har påverkat hela Sveriges näringsliv. Mediebranschen, liksom många andra branscher, har och kommer att få det tufft framöver.

Läs mer

Se fler nyheter